هلیاهلیا، تا این لحظه: 11 سال و 4 روز سن داره

هلیا خورشید زندگی مامان و بابا

تولد دو سالگیت مبارک هلیای من

1394/2/2 9:37
نویسنده : هانی بقانام
813 بازدید
اشتراک گذاری

عاشقتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتمممممممممممممممممممممم. دیونتممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم. میخوامتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت. خر منییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی. دوستتت دارررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررممممممممممممممم .

الهی الهی الهی  200 ساله بشی دختر گلم . قربونت بشم که داری خانمو بزرگ میشی و رفته رفته پوست منو میکنی عشقممممممممممم. الان ساعت 9:43 میخوام بریم با مامن جون برات دوچرخه بخریم . و شب برات تولد بگیریم . میام عکساتو میزارم اینجا . می بوسمت نفسممممممممممممم.محبتبوس

 

محبتبوسمحبتبوسجشن

 

پسندها (1)

نظرات (1)

نازنین مامان آوینا
12 اردیبهشت 94 9:20
سلام هانی جون، من همون نازنین کلوپ نی نی سایت فرانک هستم، چه عسلی شده این دخمل هزار ماشااله.آدم دوست داره درسته قورتش بده از بچه های کلوپ چه خبر؟ فکر کنم کلوپ ترکیده! دلم خیلی تنگ شده