هلیاهلیا، تا این لحظه: 11 سال و 11 روز سن داره

هلیا خورشید زندگی مامان و بابا

واکسن چهارماهگی

1392/6/2 16:36
نویسنده : هانی بقانام
338 بازدید
اشتراک گذاری

چهار ماهگیت مبارک دختر گلم  .

امروز رفتیم که واکسن تو بزنیم . اصلا فکر نمی کردم که انقدر اذیت بشی عشقم . واکسن دو ماهگیت خیلی راحت بودو تغریبا من مطمئن بودم که این هم مثل  قبلی راحته  .

ولی نبود .کلی جیغ زدی و گریه کردی جیگر مامانتو خون کردی . گریه

تا خونه برسیم تو ماشین خوابت برد و منم اوردمت گذاشتمت تو رختخوابت . رفتم یه سر به رفیق رفقای کلوپی بزنم که یهو صدای گریه ات بلند شد ولی تا منو دیدی اروم شدی . از فرم تیپ و قیافت مردم از خنده .خنده

انقدر گریه و جیغ و فریاد راه انداختی که حسابی سرت  عرق کرده بود و موهات فرفری تر شده بود و گل سرت یه ور  

بیشتر بهت میاد دختر جواد یساری باشی تا داود گودینی قهقهه

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مده آ مامی مانلی
2 شهریور 92 18:51
عزیز دل خالهههه... قربون اون موهای فرفریتتتت..
sama
2 شهریور 92 20:14
بمیرم برات که سوزنت زدن .
شیما مامان انیتاجون
3 شهریور 92 12:37
الهی بگردمت جوجو خوشگلههههه ی ماچ ابدارش کن هانی از طرف مننننن خاله فدات
نرمين
3 شهریور 92 23:43
واااییی خدا چه خوشگل شده!!!!! باورم نميشه دخترتون انقدر نازه!!!


مامان زری
3 شهریور 92 23:48
الهی بمیرم عزیزم چرا انقدر اذیت شدی انشاالله زود زود خوب شی
کتی..مامان مهرسا
4 شهریور 92 8:16
ای جونممم قربون لپای اوییزونت بشم من هلیای نانازممممممممم
شمیلا
4 شهریور 92 13:28
عزیز دلممممممم چهار ماهگیت مبارک. اشکال نداره اذیت شدی ولی به جاش بدنت در برابر بیماریها مقاوم میشه... راستی هانی فکر کنم هلیا فتوکپی باباش شده.
نفیسه مامان معین و ملینا
6 شهریور 92 12:19
قربون اون قیافه تو دل بروت بشم هلیا جوووونم حالا دیگه مطمئنم خوب خوب شده جای واکسنت یکی دیگه بزنی تا 6 ماه راحتی خوشگلم