هلیاهلیا، تا این لحظه: 11 سال و 8 روز سن داره

هلیا خورشید زندگی مامان و بابا

روزت مبارک دخترم سوراخ شدن گوشهات هم مبارک باشه مامانی

1392/6/17 2:21
نویسنده : هانی بقانام
290 بازدید
اشتراک گذاری

 

عاشقت خواهم ماند

بی آنکه بدانی

دوستت خواهم داشت

بی آنکه بر لب آرم

در دل خواهم گفت

به هیچ سخنی گوش نخواهم داد

بی هیچ اندوهی در آغوشت

خواهم گریست

بی آنکه حس کنی

در تو آب خواهم شد

بی هیچ گرمایی

کنار آشیانه تو آشیانه میکنم

و فضای آشیانه را پر از ترانه میکنم

میپرسند برای چه زنده ای؟

و من برای زندگی تورا بهانه میکنم

 

                                     قلب  روزت مبارک دخترم  قلب

 

 

 

 

قربونت برم دختر پسرنمای من فرفری من .بلاخره طلسم شکست و امشب بردتم و گوشهات و سوراخ کردم عشقمممممممممممم.

 

اینم از گوشواره های 4000 تومنیت . 

 

 

قلیون بیارم خدمتتون ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

سما
17 شهریور 92 1:05
عاشقتمممممممممممم من به مولاااااااااااا
مامان دنیا
17 شهریور 92 1:12
قربونش برم من خانم خوشگله رو
کتی..مامان مهرسا
17 شهریور 92 7:45
ای جون دلمممممممممم مبارکا باشه با اون ژستت حقا که دختر هانیه اییی
نفس مامی معین و ملینا
17 شهریور 92 10:48
قلیون رو خوب ا ومدی گوشاش مبارک
مده آ مامی مانلی
20 شهریور 92 23:38
قربونت برم من.. مبارکه گوشواره هاتتتت
شیما مامان انیتاجون
25 شهریور 92 0:23
قربونت بشمممم من خاله جونیییی مبارک باشه سوراخ کردن گوشات من ک هنوز انیتاجونمو نبردم نمیدونم طلسم ما هم شکسته میشه یا نه فدات شمممم نازخانووومننمم