هلیاهلیا، تا این لحظه: 11 سال و 8 روز سن داره

هلیا خورشید زندگی مامان و بابا

تولد نیم سالگی هلی و 30 سالگی مامان

1392/8/4 3:06
نویسنده : هانی بقانام
476 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم نیم سال از روزی که چشمای قشنگتو تو این دنیا باز کردی می گذره. ٦ ماهگی تو مصادف شد با تولد من . امسال 30 سالم شد یعنی یا تو دقیقا 29.5 فاصله سنی دارم .گاهی فکر می کنم اگر سن ازدواج به همین روند  پیش بره و تو مثلا تو 30 سالگی تازه مزدوج بشی و به رسم مامانت بخوای ٨ سال هم نی نی نیاری

 اصلا زنده می مونم که عروسیتو ببینم یا به دنیا اومدن نوه مو ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بعید میدونم .

مامانی اعظم که مال خوش حال آباده ورامینه . و واقعا امید داره نبیره شو هم ببینه لامصب . خدا این روحیه دلاوری رو نگیره ازش انشالله .

 

جشن تولدمنو تو خیلی ساده خودمونی بود فقط خانواده منو مامان بزرگم . به خاطر کثرت کارمون تو این روزهای اعیاد نتونستم خیلی خوب برگزارش کنم ولی قول میدم تولد یک سالگیت جبران کنم عشقم .  

 

 

 

 عاشقتم به اندازه تموم دنیااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا.قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

کتی..مامان مهرسا
9 آبان 92 13:22
6ماهگی هلیلی نازم . و30سالگی مامانش مبارککککککککککککک 100ساله گی هر دوتون بوس
نازنین
14 آبان 92 0:43
30 سال تفاوت سن؟؟ میذاشتی یائسه شی بعد یکی میاوردی تبلدتون میارک
سما
29 آبان 92 22:47
ایشالله 120 ساله بشین تولــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدتون مبارک
مامان لیانا
18 آذر 92 16:25
تولد شما و نیم سالگی هلیا مبارک انشالا نوه نتیجه نبیره ببینی عزیزم این دوره همه فاصله سنیشون با بچه هاشون همینقدر شده ولی دلامون بهشون نزدیکه منم با دخترم 29.5 سال اختلاف سن دارم