هلیاهلیا، تا این لحظه: 11 سال و 17 روز سن داره

هلیا خورشید زندگی مامان و بابا

یه مدت طولانی

1393/3/1 19:56
نویسنده : هانی بقانام
387 بازدید
اشتراک گذاری

 

خیلی ناراحتم یه مدت خیلی زیادی شد که نیومدم وبلاگ تو اپ کنم دخترم . البته تقصیر من نبود . نمیدونم چی شده بود ولی وبلاگت مشکل داشت . نه میشد تایپ کرد نه عکس گذاشت .هم واسه مدیر نی نی وبلاگ میل زدم هم چند جای دیگه ولی هیچ کس جوابمو نداد چه برسه که درستش کنه . تا اینکه چند روز پیش خاله سیما عزیز زحمت کشید برام درستش کرد . بگو خاله خیلی ممنونم .بوس برای خاله سیما

حالا از این به بعد قول میدم که با همه گرفتاری ها و مشغله کاری که دارم حتما اپش کنم  چون هیچ چی تو  دنیا اندازه تو مهم نیست نفسم .

یه سری چیزالرو تو کاغذ نوشتم که یادم نره که اینجا وارد می کنم همه عکس و فیلم های روز به روزتم دارم که اونایی که خیلی مهم ترن حتما می زارم . امیدوارم مامانو ببخشی  وبلاگی  که از خاطرات با تو بودنه و اتفاق های مهم رشد و زندگی توهه این جوری شد.  عاشقتمممممممممممممممممممممممحبت

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (1)

مامان آروشا
4 خرداد 93 11:42
سلام هانی گلم هلیای عسلم چطوره؟ خیلی خوشحالم که دوباره اینجا می بینمت. از دیدن شما و دختر نمکی خودم هم خیلی خوشحال شدم. امیدوارم بتونم بزودی روی ماهتون رو ببینم. می بوسمتون و به خدا می سپارمتون.