هلیاهلیا، تا این لحظه: 11 سال و 8 روز سن داره

هلیا خورشید زندگی مامان و بابا

هلی من 5 ماهش تموم شد

1392/7/4 22:13
نویسنده : هانی بقانام
256 بازدید
اشتراک گذاری

عشقممممممممممم . نی نی تو دلیک قربونت برم با این کارهای عجیب و غریبت . آخه جارو برقی رو می خورن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

چرا هر چی رو می بینی اول یه لیس میزنی بهش مادر ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

تا صدا دوربینم می شنوی که بر می گردی فدات شم .

 

 

 این ماه خیلی کارهای جدیدی انجام میدی . انگار هر چی ماهت میره بالا توانایی هات بیشتر میشه خدارو شکر

 

 

این روزها کارت اینه که فقط صداهای بلند از خودت در بیاری .خدا لعنت کنه خاله غزال رو که بهت جیغ یاد میده .یه جیغ اون بزن یه جیغ تو . تو هم که خوشت بیاد از چیزی دیگه ول کن معامله نیستی که .

 

 

 

همیشه آب دهنت ولوئه . دندونات در نمیاد لامصب. بمیرم برات که لثه هات می خاره و من نمی تونم کاری برات بکنم . این جور موقع ها کلافه میشی یهوجیغ های کوتاه کوچولو می کشی یکم عن و عون می کنی . دستتم تا آرنج می کنی تو دهنت . الهی دورت بگردم .ایشالله زودی دندونات در بیاد تو انقدر عذاب نکشی نفسممممممم.

 

 

 

کار دیگه ای شما از این ماه داری انجام میدی اینه که موقع شیر خوردن حالت خوابیده سینمو یهو ول می کنی یه وری میشی پشتت و می کنی به من .بعد از 10 یا 15 ثانیه یهو با سرعت زیاد بر می گردی دوباره شیر می خوری .

 

 

وقتی دمر میشی سریع 4 دستو پاتو بلند میکنی از رو زمین فاصله می گیری . الهی من فدات شم که دیگه یواش یواش می خواهی چهار دست و پا راه بری . 5 مین رو زمین بمونی تو این 5 مین 3 متری از جای اولت فاصله گرفتی . یه روتختی بزرگ پشم شیشه رو زمین پهن کردیم شما رون می خوابی و بازی می کنی . دورتا دورتم بالش گذاشتیم یه سد درست کردم که حرکت می کنی نری بخوری تو میز تی وی و دیوار . ماجرایی داریم از دست تو .

 

 

 زمانی که قربون صدقه ات میریم یه ذوقی می کنی  اونم با صدا . از خنده غش می کنیم از دستت

 

 

  

بامزه ترین کار این ماهت به روایت تصویر 

 

 

 

 وقتی این کارو می کنی ها می خوام بخورمت قورتت بدم  .ماچ

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

سولماز مامان آوا
4 مهر 92 20:18
وای الهی قربونش برم من این دخمل نانازو با اون ژست هاش مامان عکاس همین هم میشه دیگه .خوش به حال هلیا که از لحظه لحظه اش عکس خواهد داشت. ببوسش دوستم
سما
5 مهر 92 1:17
الهی دورت بگردم با اون ژست هایی که میگیری تو هم فهمیدی که مامانت عکاسه . فرفری خاله , قربونت برم من
نيلوفر(مامان پرهام )
8 مهر 92 10:39
سلام... هليا گلي....چقدر نازه خدا برات حفظش كنه قشنگترين كارهاي بچه ها تو همين سن و ساله ... ادم همش دوست داره عكس بگيره ازشون
پرستو
8 مهر 92 17:27
خيلي خوردنيه اين جيگمل
لیلا مامی کتایون
10 مهر 92 13:36
آ خ قوبون بشم این دخمل رو خیلی نازه این دخترت هانی یه دونه محکم ماچش کن هزار الله اکبر به این شیرین خانوم
HeLeN
10 مهر 92 19:57
سلام چه نی نی نازی داری...آخی... اسم خواهر کوچولو منم هلیاس خوشحال میشم بیای و وبمو ببینی هلیا هم خیلی خوشحال میشه آخه نیس که تازه وبو زدم هیشکی نمیاد شما بیا باشه؟؟؟؟ مقسیو این گلم برا نینی ناز و خوشگلت:
نازنین خاله
12 مهر 92 0:26
وووی ووی ننه ننه ننه جیگرتووووووووووو
کتی..مامان مهرسا
13 مهر 92 10:05
جون دلم ادم دلش ضعف میره برای این ژستهای نازت 120ساله زیر سایه پر مهر مامان هانی و بابا داوود خاله قربونتتتتتتت
شیرین مامی محمدپارسا
14 مهر 92 0:24
ماشالله به این دخمل قربون اون ژست خوشملت
خاله فرانک
14 مهر 92 16:42
اووووووووووف قربون اون ژستات برررررررم من پدسگ.... چه خوشمل دست زیر چونه میزنی توووووو.....
زهرا
24 مهر 92 10:32
الهی دورت بگرد گوله نمک من عزیزیم