هلیاهلیا، تا این لحظه: 11 سال و 7 روز سن داره

هلیا خورشید زندگی مامان و بابا

دیدار با خاله های کله پوک نی نی سایتی

1392/7/3 23:02
نویسنده : هانی بقانام
1,270 بازدید
اشتراک گذاری

هلی مامان بلاخره هومان اومد تهران هوراااااااااااااااااااا .

و متاسفانه به خاطر مشغله من و مهمون داری خاله سما نتونستیم تو خونه ازشون پذیرایی کنیم و قرار گذاشتیم پارک بانوان .

ساعت 3 با هزار مکافات کارو تعطیل کردم و شما رو آماده کردم رفتیم پارک خاله فرانک زودتر از ما رسیده بود و داشت با کالسکه هومان و راه می برد و هی هم فحش میداد به من بیچاره . نیشخند

یه 2 ساعتی پارک بودیم . هوا حسابی سرد بود و همگی خسته . بلاخره از هم دل کندیم و بای گفتیم .

 

اینم عکسامون

 

 

پروردگارا شکرت خیالم راحته از بابت شوهر دادن هلیا . خودش لامصب این کاره اس . همش تودست و پر پسرها می پلکه .خنده

یعنی هومان از دست هلی خون گریه می کرد. خنده

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

نازنین حون
12 مهر 92 0:24
آی آبجی به کی میگی کله پوک؟؟ قربون کله پوکا برم من
نازنین
14 مهر 92 10:51
این 3مورد دوم رو بندازیم تو زود پز بخوریم؟؟از شیشلیک مشهدی هم خوشمزه ترن موافقی ننه هلیا؟؟
خاله فرانک
14 مهر 92 16:40
ای خدا بیچاره پسر من چی کشید از دست این سرتق خانوممممم.... اینهو مامانش زلزله اس قربونش برررررررررم من....
سما
16 مهر 92 1:18
اره نازی موافقم این سه تا به درد لای باقالی پلو میخورن .
شیما مامان انیتاجون
23 مهر 92 18:14
موهات تو حلقم هانی جون همیشه خوش باشین