هلیاهلیا، تا این لحظه: 11 سال و 8 روز سن داره

هلیا خورشید زندگی مامان و بابا

کارگاه مادر و کودک با هلی 1

1393/4/24 16:44
نویسنده : هانی بقانام
727 بازدید
اشتراک گذاری

وای وای اینجا کارگاره مادرو کودک بود یا تیم ژیمناستیک مادران .

شماها که هیچی هنوز حالیتون نیست . ما خیکی ها رو زمین قل میخوردیم . اهنگ میخوندیم دست میزدیم شادی میکردیم و از همه مهمتر هیچ وقت فکر نمیکردم تو سن 30 سالگی بشینم کار دستی درست کنم و بابتش یه مشت خرسهای دیگه مثل خودم برام کف و سوت بزنن . قه قهه

یعنی ماجراهای غریبی داریم تو این کلاس های کارگاه مادر و کودک . خاله اتنا و سپندار و خاله مینا و رها هم با ما هستن . و ما سه خیکی به بهترین شکل در لنگ و لقتک و ورجه وورجه در کلاس ها ظاهر شدیم و بسی موفق بودیم .

در پایان کلاس مربی نیشو تون یا بهتره بگم مون برای همگی کتاب داستان میخونه هوراااااااااااااااااااا . می مینی این کارو کرد می مینی اون کارو کرد و من با لبخندی دلنشین در گوشه لبم به افق زل میزنم و خدارو برای شرکت در این کلاسها شکر میگویم . و پیشرفت و به عینه در تو میبینم .خندهببخشید منظورم خودم بود . خیلی با ادب و باهوش و اجتماعی تر شدم از وقتی تو این کلاس ها شرکت میکنم .                    تنکس گاد    قه قهه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)