هلیاهلیا، تا این لحظه: 11 سال و 8 روز سن داره

هلیا خورشید زندگی مامان و بابا

کلمات من در اوردی هلی

1393/4/24 16:44
نویسنده : هانی بقانام
366 بازدید
اشتراک گذاری

 

فقط راه میری و میگی نقده نقده نقده نققققققققققققققققدددددددددددددددده (neghede). گاهی اروم وشمره شمرده میگی گاهی با جیغ و اربده . احساس می کنم این نقده یه ادمه  نامرییه که خیلی سر به سرت میزاره و تو لجشو حسابی داری . خنده از هم خانواده های دیگه این نقده که تو زیاد می گی میتونم به اقده اقده و قادا قادا اشاره کنم . قه قهه خلاصه که  فیلمی شدی واسه خودت و البته هم اذیتمون می کنی هم حسابی می خندیم از دستت.  راه می ری و دستاتو تکون میدی ابروهاتم میدی بالا می گی (( قدو قده نینا کوته رورو )) و من هر چی توجه می کنم معنیشو درک کنم به نتیجه ای نمیرسم . با تلفنم همین حالو روزته. دور خونه راه میری یه دستت  به تلفنه  و با دست دیگه ات واسه بدبختی که اون ور خطه خط و نشون می کشی . قه قهه

وای از روزی که ایفون زنگ بخوره چشمات اندازه یه نعلبکی از تعجب باز می کنیو شیرجه میزنی دم ایفون . البته این مال چند وقت پیش  بود . الان که با یه صدای  بلند نخراشیده و خش دار که بی شباهت به صدای مامانت که بنده باشم نیست میگی بابا . بابا . بابااااااااااااااااااااااااااااااااا انگار جز بابات هیچ کس از این در نمیاد تو . خخخخخخخخخ.

تا این تاریخ یعنی 93.4.24 کلماتی که یاد گرفتیو میگی . بابا . بابی( که بیشتر در مواقع خطر و ناراحتی باباتو اینجوری صدا می کنی خنده) . ماما . علی ( عیی  aei ). داعوو ( داود ) . ده ده ( deh یعنی بده ) . ایا (eia یعنی بیا ) . نانای . ایم (بریم ) . ممه ( که دیگه بر همگان معلوم و مفهومه چیه ) . بابای ( همون بابای و خداحافظ ) و وقتی صدات می کنم می گی اه (eh) .

امیدوارم زبون خوشگل کوچولوت زودتر باز بشه که دیگه با جیغ زدن نخوای به ما همه چیو تفهمیم کنی نازم .بوس

پسندها (1)

نظرات (2)

✿مامان آروشا✿
11 مرداد 93 11:59
سلام هانی عزیزم. بابا دلمون پوسید، نمیدونی چقدر اموندن اینجا و دست خالی برگشتم. قربون هلیای گلم. دختر بانمک و خوردنی خودم. هزارماشاا... به این شیرین زبونیاش من که عاشقشم. هر وقت میام و عکسش رو میبینم دلم میخواد بخورمش. مواظب خودتون باشید. هلی جان زود زود بیا دلمون تنگ میشه.
محبوبه مامان علی
29 مرداد 93 14:53
سلام قربون هلیا جونم. دلم تنگ شده براتون هانی خانم بی معرفت کلوبمون بیا.